Сьогодні, 7 листопада, відбулася чергова 84-та сесія Дубенської міської ради. До порядку денного було внесено 67 питань. На початку сесійного засідання міський голова Василь Антонюк від імені усього депутатського корпусу привітав секретаря ради Віктора Недашковського з перемогою в складі Збірної України на Чемпіонаті світу з веслування на човнах «Дракон»-2024. У ході роботи депутати внесли зміни до головного фінансового документа громади, якими передбачили видатки на вирішення першочергових завдань в галузях освіти, охорони здоров’я, комунального господарства, соціального захисту. Зокрема, півтора мільйон гривень скерували на капітальний ремонт паталогоанатомічного відділення міської лікарні та 200 тисяч гривень - на поточний ремонт укриття пологового будинку. Кошти у сумі 1 мільйон 670 тисяч гривень спрямовано на поповнення статутного капіталу КП «Дубнокомуненергія» на введення в дію четвертої когенераційної установки. Крім того, 900 тисяч гривень виділено на Дубенський ліцей№6, який визначено міжшкільним осередком вивчення предмету «Захист України». Одноголосно міські обранці підтримали рішення про передачу обладнання (засоби радіоелектронної боротьби, квадрокоптери та антену) військовим частинам Збройних Сил України. Депутати затвердили Програму розвитку міжнародного співробітництва м.Дубна на 2025 - 2027 роки та Програму підтримки та розвитку Рівненської обласної організації Товариства Червоного Хреста України (для Дубенської організації Товариства Червоного Хреста України) на 2024-2026 роки, а також внесли необхідні зміни до діючих місцевих програм, опрацювали низку земельних та містобудівних рішень. Окремим рішенням було затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» - їхня кількість зросла з 317 до 334. Також міські обранці звернулися до Голови Верховної Ради України Руслана СТЕФАНЧУКА, Прем’єр-міністра України Дениса ШМИГАЛЯ, народного депутата України Олександра АЛІКСІЙЧУКА щодо збереження єдиного податку в доходах бюджету Дубенської міської територіальної громади.